Co oferujemy:
– rozliczenie na życzenie klienta – gotówka na rozładunku lub przelew przed dostawą
– elastyczny sposób realizacji dostawy, możecie Państwo dowolnie uzgodnić datę i godzinę
– towar dowozimy w godzinach około 7 – 18 (poniedziałek – piątek), 7 – 15 (sobota). Do podanych godzin można zastosować pewną tolerancję
plus minus 1 godzina. W zależności od potrzeby klienta
– towar dostarczamy samochodem ciężarowym z windą, jednorazowo możemy zabrać max. 8 palet.
– istnieje możliwość wnoszenia i układania towaru np do piwnic, kotłowni, na piętra. Wówczas prosimy zgłaszać taką ewentualność
przy zamówieniu. W zależności od stopnia „skomplikowania” wykonujemy taką usługę odpłatnie. W przypadku osób starszych, chorych,
które nie mają pomocy, pomagamy wnosić opał bezpłatnie
– zalecamy zamawianie opału w okresie jesienno-zimowym z pewnym wyprzedzeniem minimum 2-3 dni. Staramy się jednak dokonywać
dostaw maksymalnie 1 dzień po telefonicznym zamówieniu. W przypadku osób, które pilnie potrzebują opału, staramy się traktować
takie zamówienie priorytetowo w zależności od możliwości
– dostawy realizujemy od ilości minimum jednej palety (990 kg).
– cena za dowóz ustalana jest indywidualnie.
– dostawy poza obręb województwa Świętokrzyskiego realizujemy za pomocą kurierów Poczty Polskiej
Zamówienia przyjmujemy telefonicznie pod numerami: 602-773-461 – Hubert i 666-815-352 – Przemysław
lub przez e-mail: biuro@nowa.phenergia.pl
Zapraszamy.